آشپزی

آشپزی

پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

خوراک قفقازی

مواد لازم:

کدو               3 عدد       بادمجان      ۳ عدد            هویج              3 عدد   

زعفران           کمی         ادویه           مقدار لازم     ماست موسیر    مقدار لازم

فلفل دلمه ای   1 عدد      سینه مرغ     1 عدد          قآرچ                 5 عدد

طرز تهیه:

کدو و بادمجان و قارچ رانازک وخلالی یا نگینی خرد کردم وهر کدوم رو با روغن کم تفت دادم وتو صافی ریختم تا روغن اضافیش جدا بشه وکنار گذاشتم
سینه مرغ رو هم با یه دونه پیاز گذاشتم آب‌پز شد وریش ریش کردم و یا مرغ را به صورت نواری خرد کرده و در روغن سرخ کنید.
۳_۴عدد پیاز رو هم خلالی سرخ کردم
همه مواد سرخ شده رو با هم مخلوط کردم ورو حرارت کم ۵_۶دقیقه تفت دادم تا مزشون بخورد هم بره ونمک وفلفل سیاه وکمی زعفران دم کرده اضافه کردم و در ظرف سرو ریختم و روش ماست موسیر و یک قاشق سس مایونز (دلخواه) اضافه کردم وبا پیاز داغ وهویج رنده شده وسرخ شده وفلفل دلمه وجعفری تزیین کردم. میتونید روش گردوی خرد شده بریزید.

  • ۹۶/۱۱/۰۱

خوراک قفقازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی